Veelgestelde vragen
VERZENDING & LEVERING
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
- Ja, je kunt tijdens het afrekenen ervoor kiezen je bestelling bij een afhaalpunt van PostNL of DHL te laten bezorgen.
Wat zijn de bezorgkosten?
- Je betaalt slechts €1.99 (Nederland) of €2.99 (België) bezorgkosten. De reden waarom je bij ons bezorgkosten betaalt is omdat verzending nou eenmaal niet gratis is. Omdat wij bewustwording willen creëren en transparant willen zijn, bereken wij deze niet door in de productprijs.
Wat is de levertijd?
- Veel producten worden de volgende dag geleverd. Als een product uit je bestelling een langere levertijd heeft, staat dit bij het product vermeld.
BESTELLEN
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
- Je kunt je bestelling betalen met iDeal of Bancontact. Wil je je bestelling liever met creditcard betalen? Kies dan voor Paypal.
Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
- Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat de bevestigingsmail in de spambox belandt. Kan je de mail hier ook niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
- Als je nog geen verzendbevestigingsmail hebt ontvangen, is het vaak nog mogelijk je bestelling te wijzigen of te annuleren. Neem daarvoor contact op met de klantenservice.
Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat nu?
- Dat is vervelend. Als je bestelling nog niet verstuurd is, kunnen wij het adres vaak nog wijzigen. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Na verzending kunnen wij het adres niet meer voor u wijzigen.
RUILEN & RETOURNEREN
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
- Jammer dat je niet tevreden bent met je bestelling. Zorg dat je de bestelling goed verpakt, het product niet hebt gebruikt (testen mag, met uitzondering van screen protectors) en dat de verpakking intact is. Via ons retourportal kan je je bestelling retour melden en een verzendzegel
Kan ik een artikel ruilen?
- Je kunt je bestelling gratis ruilen. Neem daarvoor contact op met de klantenservice. Je ontvangt dan een retourlabel waarmee je je bestelling gratis terugstuurt.
Betaal ik retourkosten?
- De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je het artikel wilt ruilen. Wél kan je via ons retourportal een retourzegel met korting aanschaffen. Je betaalt dan niet de reguliere pakkettarieven, maar slechts €3.99 (brievenbuspakket) of €4.99 (pakket). Uiteraard kan je ervoor kiezen hier geen gebuik van te maken.
Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?
- Dit kan je controleren door de traceerinformatie van je retourpakket te raadplegen. Na ontvangst verwerken wij je retourzending zo snel mogelijk. Is je retourzending 2 werkdagen na bezorging bij ons nog niet verwerkt, neem dan contact met ons op.
Hoe krijg ik een retourformulier?
- Klik hier om naar ons retourformulier te gaan
PROBLEMEN MET JE BESTELLING
Waar blijft mijn bestelling?
- Heb je een verzendbevestiging ontvangen maar komt je bestelling later dan verwacht, dan vragen we je nog even geduld te hebben. Vertraging tijdens de verzending blijft doorgaans beperkt tot 1 à 2 extra bezorgdagen.
Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen, wat nu?
- Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met de klantenservice en wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Als je direct een foto meestuurt van het artikel, kunnen wij je sneller helpen.
Er ontbreekt een product uit mijn bestelling, wat nu?
- Dat is uiteraard niet de bedoeling. Neem contact op met de klantenservice en wij doen ons best dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.
PRIVACY & VEILIGHEID
Hoe gaan jullie om met mijn privacy?
- Jouw privacy is voor ons erg belangrijk. Kijk in onze privacy policy hoe we daarmee omgaan.
Ik wil vergeten worden door jullie
- Stuur een mail vanaf het e-mailadres waarmee je in het systeem staat. Geef hierbij aan dat je verwijderd wilt worden. Wij zullen dan alle data die aan jou gerelateerd is en die niet op basis van wettelijke gronden bewaard moeten worden verwijderen.